Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 22.01.2021 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Renotar y-tunnus 1975925-2. Myymme tuotteita yksityishenkilöille tällä hetkellä vain Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.villabrigid.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös Collector Lasku ja Osamaksu.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Maksuehdot

https://checkout.fi/materiaalit/maksuehdot/

https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf

 

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Kiire sesongit saattavat viivästyttää toimitusta.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan www.villabrigid.fi etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut 6,90 euroa (huonekalut 19,00€) sisältävät posti- ja pakkauskulut. Huonekaluja tilatessasi otathan meihin yhteyden ensin info@villabrigid.fi . Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä sekä kirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Toimitamme tarvittaessa myös kotiinkuljetuksella. Mikäli toimitus halutaan “särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Käytämme myös matkahuoltoa sekä Schenkeriä. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/. Voit myös valita noudon jolloin toimituskulut ovat 0 euroa.

Nouto

Nouto tapahtuu sopimuksen mukaan varastoltamme Kankaantie 6 Villähde. Sovithan ajan ennen noutoa, että olemme paikalla ja tilauksesi on ehditty kerätä. Voit olla yhteydessä sähköpostilla: info@villabrigid.fi tai puhelimitse 040-7677264 Susanna

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta. Emme myöskään ota palautuksena vastaan maaleja emmekä Frenchicin nestemäisiä käsittelyaineita, johtuen niiden mahdollisesta joutumisesta rajuille lämpötilan vaihteluille. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen tapahtuessa perimme 6,90 € (huonekalut 19,00€) toimituskuluja. Vintage huonekaluilla ei palautus- ja vaihto-oikeutta. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Huom! Otathan yhteyttä meihin ennen palautusta: info@villabrigid.fi

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • sekä kopio Luxe Home tilausvahvistuksesta tai tilausnumero

Palautusosoite:

Villa Brigid
Kankaantie 6
15540 Villähde

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, maksun palautus tapahtuu alkuperäisessä maksussa käytetylle maksutavalle.

Tilauksen noutamatta jättäminen

Noutamatta jätettyjen pakettien todelliset posti- ja pakkauskulut joita noutamatta jätetystä paketista yritykselle aiheutuu veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden postimaksun.

Tuotteiden vaihto

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen/tuotteet perimme tällöin uuden postimaksun.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@villabrigid.fi tai puhelimitse 040-7677264.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Villa Brigid käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Villa Brigid sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.