Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 22.01.2021 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Renotar y-tunnus 1975925-2. Myymme tuotteita yksityishenkilöille tällä hetkellä vain Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.villabrigid.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös Collector Lasku ja Osamaksu.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Maksuehdot
https://checkout.fi/materiaalit/maksuehdot/
https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Kiire sesongit saattavat viivästyttää toimitusta.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan www.villabrigid.fi etusivulla.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut 6,90 euroa (huonekalut 19,00€) sisältävät posti- ja pakkauskulut. Huonekaluja tilatessasi otathan meihin yhteyden ensin info@villabrigid.fi . Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä sekä kirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Toimitamme tarvittaessa myös kotiinkuljetuksella. Mikäli toimitus halutaan “särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Käytämme myös matkahuoltoa sekä Schenkeriä. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/. Voit myös valita noudon jolloin toimituskulut ovat 0 euroa.
Nouto
Nouto tapahtuu puodiltamme Koritie 2 15540 Villähde, joko aukioloaikoina tai sopimuksen mukaan. Sovithan ajan ennen noutoa,jos haluat noutaa aukioloaikojemme ulkopuolella. Voit olla yhteydessä sähköpostilla: info@villabrigid.fi tai puhelimitse 040-7677264 Susanna
Olemme avoinna Tiistais 12-18 Keskiviikko 11-17 Torstai 12-18 Perjantai 11-17 Lauantai 10-15 Sunnuntai 10-14 (poikkeuksista ilmoitamme)
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta. Emme myöskään ota palautuksena vastaan maaleja emmekä Frenchicin nestemäisiä käsittelyaineita, johtuen niiden mahdollisesta joutumisesta rajuille lämpötilan vaihteluille. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen tapahtuessa perimme 6,90 € (huonekalut 19,00€) toimituskuluja. Vintage huonekaluilla ei palautus- ja vaihto-oikeutta. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Huom! Otathan yhteyttä meihin ennen palautusta: info@villabrigid.fi
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- sekä kopio Villa Brigid tilausvahvistuksesta tai tilausnumero
Palautusosoite:
Villa Brigid
Kankaantie 6
15540 Villähde
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, maksun palautus tapahtuu alkuperäisessä maksussa käytetylle maksutavalle.
Tilauksen noutamatta jättäminen
Noutamatta jätettyjen pakettien todelliset posti- ja pakkauskulut joita noutamatta jätetystä paketista yritykselle aiheutuu veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden postimaksun.
Tuotteiden vaihto
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen/tuotteet perimme tällöin uuden postimaksun.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@villabrigid.fi tai puhelimitse 040-7677264.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Villa Brigid käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Villa Brigid sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.